-Every day is a gift-


úterý 15. září 2015

Diety a zkušenosti - Vysokosacharidová dieta

Rozhodla jsem se vytvořit novou sérii článků na téma diety a mé zkušenosti. Jaké diety jsem vyzkoušela a která mi pomohla a která naopak ublížila.
Každý z nás už nějakou tu dietu vyzkoušel, ale většina mi potvrdí, že trvalý výsledek rozhodně žádná krátkodobá dieta neměla.

Začala bych vysokosacharidovou dietou, která mi snad ublížila nejvíce a mé tělo na ní reagovalo absolutně negativně. Dietu jsem měla v plánu držet 2 měsíce, nakonec jsem to zvádla necelé 3 týdny a dietu jsem musela ukončit. Můj jídelníček se skládal hlavně z pečiva, sucharů, těstovin, rýže a ovoce a zeleniny. Nejedla jsem mléčné výrobky, sýry, šunku, maso. Pila jsem pouze vodu a bylinkové čaje. A za mě tato dieta rozhodně velké NE! Po celou dobu diety jsem byla nafouklá, měla jsem problémy se zažíváním a cítíla jsem se zvláštně. Energie jsem měla dostatek, to ano, ale chodit s břichem jako balón se mi opravdu nechtělo. Úbytek nebyl žádný, spíš jsem ještě přibrala, ale to pouze vodu, protože mé tělo boužel vodu hodně zadržuje.

Rozhodně tuto dietu nedoporučuji Vám všem, které víte, že vaše tělo zadržuje hodně vody.

-Christine S.-

Žádné komentáře:

Okomentovat