-Every day is a gift-


neděle 23. srpna 2015

Z čeho se skládá můj jídelníček

Zdravá výživa a všechno co se točí kolem ní je moje vášeň. Upřímně bych si už nedovedla představit život bez zdravé výživy. A co považuji já za zdravou výživu? Rozhodla jsem se sepsat jídelníček,na kterém bych vám ukázala,jaké potraviny jím a z čeho se vlastně ten můj jídelníček skládá.
Snažím se dodržovat 5 jídel denně po 3-4 hodinách.

Snídaně- Moje nejoblíbenější jídlo dne. Ráno mívám hlad jako vlk, však to znáte. Vzbudím vždy s úsměvem na tváři a jedna z prvních myšlenek je- Copak si dám asi k snídani?..
Většinou tedy zvítězí ovesná kaše nebo bílý jogurt s ovesnými/kukuřičnými vločkami a ovocem. Občas si dopřeji i žitný chléb namazaný medem. A když opravdu nemám moc hlad, tak vyhraje smoothie z ovoce, které zrovna máme doma.

Bílý jogurt s vločkami a borůvkami


Svačina I.- Strašně ráda svačinkuji. Nejradši mám kukuřičné plátky se sýrem Gervais a nebo jen nějaké ovoce. Snažím se aby svačinky byly opravdu lehké, protože se nechci hned nacpat před obědem :D.

Oběd- Na oběd mám moc ráda lehké jídla. Většinou doma s mamčou vaříme rizoto se zeleninou, kuřecí maso se zeleninovým salátem nebo těstovinové saláty.
Zbožňuji saláty všeho druhu, ale nejradši mám zeleninový salát s uzeným lososem, který ale jím opravdu jen příložitostně.

Zeleninový salát s lososem

Těstovinový salát

Svačina II.- Poslední dobou odpolední svačinky nějak zanedbávám, ale většinou si dám kousek ovoce/ Bílý jogurt nebo domácí žitné sušenky.

Večeře- Na večeři mám ráda žitný chleba se šunkou nebo sýrem a se spoustou zeleniny. Většinou si vytvářím takové obložené talířky, kde z půlky jsou sacharidy a bílkoviny a zbytek zelenina.

-Christine S.-

Žádné komentáře:

Okomentovat