-Every day is a gift-


čtvrtek 6. srpna 2015

Studium v zahraničí


Studium v zahraničí se stalo trendem této doby. A ani se nedivím. Je to nejlepší a nejefektivnější způsob jak si daný jazyk procvičit. Já se rozhodla pro studium v Anglii a to naprosto spontáně. Řekla jsem si, že potřebuji změnu, na chvilku opustit svůj domov a zkrátka se stát trochu samostatnější. Angličtinu naprosto miluji a Anglii snad ještě více. Strašně jsem se těšila až nastane ten den, kdy konečně nastoupím do autobusu směr Londýn. Cesta byla docela náročná, protože jsem se musela dopravit z Londýna ještě do jiného města a věřte mi, že se v Londýně dá ztratit velmi jednoduše, hlavně na nádraží Victorii.
Bydlela jsem ve velmi příjemné hostitelské rodině. Pořád sme spolu komunikovali, hlavně u večeře, což je pro ně hlavní jídlo dne. Musím ale říct, že s jídlem jsem byla moc zklamaná. Paní domácí vařila opravdu skvěle to ano, ale boužel jídla se většinou zkládala z fastfoodu a jiných těžkých potravin. A jelikož jsem velký milovník zdravého jídla a životního stylu, nemohla jsem si na to zezačátku zvyknout.
V Anglii jsem strávila 2 týdny a studovala jsem na místní škole angličtiny. První den sme psali rozřazovací test a zařadili nás do skupin podle úrovně. Moje skupina mi naprosto vyhovovala, sice zezačátku to bylo pro mne trošku těžší než jsem byla zvyklá z české školy, ale s tím se dalo počítat. Naprosto jsem byla spokojená s výukou a taky s přístupem všech učitelů.
Výuka trvala každý den do 3 hodin odpoledne a poté sme měli volno, nebo jsme se mohli přihlásit do aktivit, které škola nabízela. Já samozřejmě této příležitosti využila a vyzkoušela spoustu zábavných aktivit jako kurzu vaření, powerboat, jízda na kolečkových bruslí podél moře atd..
Večer jsme se vždy domluvili s kamarády a vyrazili do místního baru, na kafe, na pravý anglický čaj, do čajovny a nebo na pláž.
Musím říct, že vyrazit sama do Anglie, bylo pro mě snad to nejlepší rozhodnutí v mém životě. Naučila jsem se spoustu nových věcí, našla hodně přátel, seznámila jsem se s kulturou ostatních zemí, z kterých mí přátelé pocházeli a také jsem poznala sama sebe. V životě chci cestovat jak nejvíce to půjde, protože je to ten nejlěpší způsob jak rozvíjet svou osobnost a také jak získat spostu nových zkušeností a zážitků.



-Christine S.-

Žádné komentáře:

Okomentovat