-Every day is a gift-


pondělí 10. srpna 2015

Top 5 Hair products


Poslední dobou jsem se o své vlasy začala více starat a proto moc ráda zkouším nové produkty. Avšak těchto 5 produktů se mi osvědčilo nejvíce.
Začnu s milovaným suchým šampónem od Batiste s vůní Cherry. Musím říct že je to nejlepší suchý šampón jaký jsem vyzkoušela, protože po použití opravdu vypadají vlasy čistě a zároveň vlasy krásně osvěží.
Boužel není k dostání v Čr. Koupila jsem ho v Anglii a byl zrovna v akci za velmi nízkou cenu.


Druhým produktem je sprej na vlasy od Balea z drogerie Dm. Měl by vlasy uhlazovat a dodat jim lesk. Vše splňuje na jedničku, akorát při častém používání vlasy mastí. Cena se pohybuje kolem 70 Kč.

Dlouho jsem hledala masku, která by mé vlasy nezatěžovala a zároveň je důkladně hydratovala. Tato maska od Lorealu to splňuje a zároveň i vlasy krásně uhladí a jdou snadno rozčesat.
Cena: okolo 150 Kč.

Kondicionérů na vlasy jsem vyzkoušela opravdu mnoho, ale tento od značky Dove mi vyhovuje na mé mastné vlasy nejvíce. Má i příjemnou vůni, která mi připomíná vůni vodního melounu. Tento kondicionér je na léto jak stvořený.
Cena okolo 100 Kč.



Posledním produktem z mojí TOP 5 je lak na vlasy od Taft. Má krásnou fixaci a vlasy opravdu vydrží nalakované celý den. Jelikož moje vlasy jsou dlouhé a husté, jen tak každý lak na mých vlasech nedrží, ale tento opravdu ano.

 -Christine S.-

Žádné komentáře:

Okomentovat